پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204576
تحويل سال در سيما
فردوسي پور مجري برگزيده سه ستاره شد
تاریخ انتشار : 1395/01/01 20:02:10
نمایش : 1357
احسان عليخاني با اختتاميه ويژه برنامه سه ستاره در شبکه سه حاضر شد و به معرفي برگزيده هاي بخش هاي مختلف پرداخت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ عادل فردوسي پور در ويژه برنامه تحويل سال شبکه سه با عنوان «سه ستاره» به عنوان مجري برگزيده سال ۹۴ از طرف مردم انتخاب شد.

 احسان عليخاني با اختتاميه ويژه برنامه سه ستاره در شبکه سه حاضر شد و به معرفي برگزيده هاي بخش هاي مختلف پرداخت.

در ابتداي اين برنامه علي اصغر پورمحمدي معاون سيما به ارايه سخناني درباره برنامه هاي تلويزيون و همچنين برنامه «سه ستاره» پرداخت.

عليخاني مجري اين برنامه در ابتدا درباره نقد برنامه ها و سريال هاي تلويزيوني اظهار کرد: نقد دلسوزانه با مغرضانه حرف زدن متفاوت است وگرنه قطعا به رسانه نقدهاي زيادي وارد است اما هرچقدر هم برنامه بسازيد باز هم يک طيف راضي نخواهند شد.

عادل فردوسي پور مجري برگزيده شد

بخش پرطرفدار اين برنامه انتخاب مجري برگزيده سال ۹۴ بود که با توجه به آراي مردمي عادل فردوسي پور مجري برنامه «نود» انتخاب شد.

عادل فردوسي بعد از گرفتن تنديس خود بيان کرد: مايه افتخار است چراکه اين جايزه از طرف مردم است. خوشحالم کاري که در اين سال ها انجام دادم نتيجه داده است مسلما هيچ کس نمي تواند، بگويد جايزه را دوست ندارد و من هم خيلي اين تنديس را که از طرف مردم است دوست دارم.

رامبد جوان برگزيده بعدي اين برنامه بود و در سخناني اظهار کرد: خيلي ممنونم از توجه و حمايت مردم و واقعيت اين است که براي من تنها هيجان اين مسابقه اهميت داشت وگرنه همه با هم رفيق هستيم و فقط اين مهم است که کارهاي خوب بسازيم. اميدوارم همين رفاقت باقي بماند و رشد کند.

در ادامه احسان عليخاني از فردوسي پور پرسيد به چه کسي راي داده است و او ابتدا به دوستي خود با رامبد جوان اشاره کرد و توضيح داد: رفاقت من و رامبد جوان سابقه اي طولاني دارد. يکي از تاريخي ترين برنامه هاي «نود» حضور رامبد، سروش صحت و حبيب رضايي در برنامه بود. بعد از ان هم من به «خندوانه» رفتم. رامبد با عشق به «نود» آمد و من هم با عشق به «خندوانه» رفتم و ديشب هم محمد بحراني صداپيشه جناب خان با عشق به آخرين برنامه «نود» در سال ۹۴ آمد.

رامبد خنده را به خانه ها آورد

فردوسي پور اضافه کرد: رامبد خنده را به خانه ها آورد و اين اتفاقي بود که در شبکه اي که سراسري نيست رخ داد و واقعا جاي تقدير دارد. انرژي که او صرف مي کند ستودني است.

نفر برگزيده سوم در بخش اجرا داريوش فرضيايي بود که انتخاب وي به عنوان يکي از سه مجري برگزيده توسط يک کودک اعلام شد.

حضور فرضيايي به عنوان عمو پورنگ باعث شد بحث به خاله ها و عموهاي کودکي ساير مجريان کشيده شد و شوخي بين مجريان به شيرين عقلي کشيد و اينکه چه کسي چنين خصوصيتي را داراست.

پورنگ در ادامه اين شوخي ها اظهار کرد که به من گفته اند که هم شيرين عقل هستم و هم شيرين زبان.

واکنش به حضور عادل فردوسي پور در برنامه کودک

رامبد جوان هم در واکنش به اين سخن او عنوان کرد: درست است ولي ما فقط شيرين عقل هستيم.

احسان عليخاني نيز در واکنش به اين شوخي ها و عباراتي که به کار مي رود درباره عبارت شيرين عقلي توضيح داد: منظور دوستان از شيرين عقلي نوعي عشق به کار است، اينکه شما شبانه روز کار کنيد، نقد همه گروه ها را در نظر بگيريد، بودجه هايي را که دير مي رسد و... و بعد با همه اينها باز هم کار کنيد عشق مي خواهد.

عادل فردوسي پور در اين گفتگوها از رامبد جوان پرسيد که چرا عليخاني را به «خندوانه» نمي آورد و او بيان کرد که چندين بار اين مساله را مطرح کرده است.

عليخاني نيز بيان کرد که چندين بار براي حضورش در «خندوانه» دعوت شده است اما او نتوانسته در اين برنامه شرکت کند.
در ادامه داريوش فرضيايي نيز از هر سه مجري خواست برنامه کودک را هم جدي بگيرند و به برنامه هاي کودک هم بروند.

رامبد جوان با اين سخن فرضيايي اظهار کرد: عادل فردوسي پور را در برنامه کودک تصور کنيد.

با شوخي هاي بين مجريان فضايي مفرح و شاد بر برنامه «سه ستاره» حاکم شد و گفتگوها به چاپ کتاب فردوسي پور رسيد و اينکه نسخه اي از آن را به رامبد جوان داده اما او هنوز نخوانده است. عليخاني نيز با کشيده شدن بحث به اين موضوعات از مهمانان خواست موضوعات شخصي شان را در مقابل مردم مطرح نکنند و بخش اجرا را با سلفي گرفتن فردوسي پور به پايان رساند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html